PRE BLACK FRIDAY——Коледна разпродажба



Как да поръчам?

Пазаруването с Ree.bg е много лесно. Следвайте стъпките, описани по-долу:

1. Изберете желаната категория (Жени, Мъже, Козметика, Деца, и т.н.) и вида продукт, който търсите (Дрехи, Чанти/ Портмонета, Часовници, и т.н.).

2. Разгледайте продукта, който Ви интересува и натиснете върху снимките за повече детайли. На страницата на продукта ще намерите също и таблица с размерите (в сантиметри), наличните цветове, както и повече информация за платовете и цените. 

3. След като изберете подходящия цвят и размер, добавете продукта в кошницата си. След това можете да продължите да пазарувате, или да се насочите към страницата за плащане.

4. Изберете начин за доставка

5. Изберете начин за плащане

6. Потвърдете поръчката си

Малко след като завършите поръчката си, ще получите и-мейл за потвърждение. Моля, проверете и в папка Спам. 

За колко време получавате нови бройки от изчерпан продукт?

Ако даден продукт е изчерпан, се свързваме със снабдителите, за да оправим проблема. Ако не е възможно да получим нови бройки, продуктът ще бъде премахнат от каталога на сайта. 

Продуктът, който закупя, ще отговаря ли на този на снимката на сайта?

Да, с изключение на ръчно изработените продукти, при които са възможени дребни разлики.

Как мога да бъда сигурен/на, че съм направил/а поръчка?

Ако сте предоставили точен и-мейл адрес, ще получите потвърждение на него след изпращането на поръчката. Ако не получите такова потвърждение, молим да се свържете с нашия отдел "Обслужване на клиенти" на support@ree.bg

Мога ли да премахвам продукти от количката си?

Да. Можете да премахнете всеки един добавен в количката продукт, стига да не сте завършили поръчката си. 

Мога ли да се откажа от поръчката си?

Да. Можете да отмените поръчката си, докато статусът ѝ го позволява (преди да Ви бъде изпратена). За да се откажете от поръчка, моля свържете се с нас на support@ree.bg

Какво да правя, ако получа дефектен продукт?

Ree.bg продава само продукти в идеално състояние. В редките случаи, когато има проблем с получения продукт, моля свържете се с нас на support@ree.bg

Какво да правя, ако получа грешен продукт?

Ако случайно получите продукт, който не сте поръчвали, моля свържете се с нас на support@ree.bg, за да разрешим проблема.

Какви са възможните начини на плащане?

В момента предлагаме следните начини на плащане: Кредитна карта, Paypal и плащане при доставка чрез местния куриер на Speedy.

Къде могат да бъдат извършени доставки?

Поръчките се изпращат на заявения адрес (домашен или работен).

Колко време отнема доставката?

Поръчките се доставят в рамките на 10-20 работни дни.

Каква е цената за доставка?

Nлати с Кредитна карта-4.49 лв
Nлати с Плащане в брой при доставка-7.49 лв

 

Политика за връщане на продукти

Когато върнатите продукти пристигнат в нашите складове и бъдат проверени, ще получите и-мейл със статуса на Вашата молба (одобрена/отказана). 

Ако молбата Ви е одобрена, ще Ви възстановим платената сума по използваната карта или чрез друг метод в рамките на няколко дни. 

Относно поръчките, за които сте платили при доставката, ако не ги желаете, молим да ги изпратите до централния ни офис. Когато получим артикулите, ще Ви изпратим и-мейл за потвърждение и ще Ви възстановим платената сума в рамките на 14-20 работни дни. 

Ако искате да смените продуктите, които сте получили, ще Ви изпратим нови във възможно най-кратък срок.