Нуждаете се за новия сезон    SHOP NOW ▶



Начини за плащане:

Приемаме следните начини за плащане:
  • Плащане на куриер
  • Кредитна карта
  • PayPal

Плащане на куриер:

Плащането се извършва в брой при доставяне на поръчката от Speedy.


Как да платите с кредитна карта:

1) Попълнете задължителните полета
2) Изберете начин за доставка
3) В раздела "Начини за плащане", изберете "Кредитна карта". Поръчката Ви ще бъде обработена и ще получите фактура по и-мейл. 


ЗАБЕЛЕЖКА:

С оглед осигуряването на защита на личните данни можете да опитате да платите с кредитна карта максимум 9 пъти на ден. Ако сте опитали няколко пъти неуспешно, изчакайте 24 часа или изберете друг начин за плащане, като например Paypal. 

Защо кредитната ми карта е отхвърлена? 

Моля, проверете дали данните от картата Ви и личните Ви данни са въведени правилно. По-долу са описани най-вероятните причини за отхвърляне на картата: 

В картата няма достатъчно налични средства
Продуктите, които желаете да закупите, са забранение в държавата, където пребивавате, напр. електронни цигари или играчки за възрастни  
.Картата е с изтекъл срок, или ако е нова, все още не е активирана
.Сесията на страницата за плащане е изтекла
.Картата Ви е обявена за открадната или изгубена

Плащане чрез PayPal

Можете да закупувате продукти и чрез кредитна карта, дебитна карта или банкова сметка, вързани към системата за обслужване на PayPal. В този случай, след като завършите поръчката си, ще бъдете пренасочени към PayPal, за да извършите плащането. 

1. Влезте в PayPal профила си; 
2. Въведете данните на картата и поръчката ще бъде изпратена до Вашия PayPal адрес. След това натиснете бутона "Изпрати"; 
3. Плащането ще бъде обработено и фактурата ще бъде изпратена по и-мейл 

ЗАБЕЛЕЖКА: Поръчката ще бъде изпратена до адреса на PayPal профила. Уверете се, че адресът е попълнен правилно. 

PayPal - Често задавани въпроси

По-долу може да намерите някои от най-често задаваните въпроси относно плащания чрез PayPal. Ако имате нужда от допълнителна информация, моля свържете се с отдел "Обслужване на клиенти" на PayPal или с нас. 

Как да се възползвам от услугата "Защита на купувача" на PayPal?

Ако не сте получили поръчката си, или ако получената поръчка се различава коренно от описанието на сайта, ще можете да се възползвате от услугата "Защита на купувача" на PayPal, която включва цената на продукта и цената за доставка. Молим да се свържете с някой от нашите представители веднага щом разберете, че има приблем с поръчката Ви. 

Услугата "Защита на купувача" на PayPal е приложима за Вас ако:

. Сте закупили продукта от ree.bg; 
. Сте заплатили за продукта чрез PayPal; 
. Направили сте единично плащане през PayPal; 
. Сте изпратили молба в рамките на 45 календарни дни от плащането и - в приложимите случаи - сте направили рекламация в рамките на 20 календарни дни от датата на изпращане на молбата. 
. Покривате изискванията на услугата "Защита на купувача" на PayPal, упоменати в раздел 13 от Правилата и условията на PayPal.  


Как мога да се свържа с отдел "Обслужване на клиенти" на PayPal?

PayPal насърчава клиентите да търсят съдействие чрез и-мейл. Въпреки това, ако желаете да разговаряте със служител на PayPal, можете да ползвате този номер  Лични профили: 00353 1 436 9111

Тази услуга е налична в посочените часове: 
. 8:00 PDT до 16:00 GMT Понеделник - Петък