Нуждаете се за новия сезон    SHOP NOW ▶



Политика за връщане на продукт

Връщане на продукт
Срокът за връщане е 30 дни от датата на получаване на продукта. 

Ако са изминали повече от 30 дни от получаването на поръчката Ви, няма да можем да Ви възстановим платената сума или да заменим продукта. 

За да бъде върнат, продуктът трябва да не е бил ползван и да се намира в същото състояние, в което сте го получили.

Също така трябва да е в оригиналната опаковка!


За да Ви възстановим платената сума, ще ни е необходимо доказателство за извършено плащане- товарителница.
Моля, не изпращайте продукта на производителя. 


Възстановяване на сума (в приложимите случаи)
Веднага щом продуктът пристигне при нас и е бъде прегледан, ще Ви изпратим известие за получване по и-мейл.

Ще Ви изпратим и уведомление дали молбата ви за връщане е одобрена или отхвърлена.

Ако е била одобрена, ще задействаме процедура по възстановяване на платената сума, която ще бъде изплатена по кредитната Ви карта до няколко дни.  

За случаи на плащане при доставка:

Ако вече не желаете артикулите, които сте закупили, и искате да ги върнете, моля следвайте стъпките, описани по-долу: 

1. Изпратете и-мейл до support@ree.bg :Вашето име, номер на поръчката (например bg1234), причината за връщането и банкова сметка, на която да бъде възстановена сумата. 

2. Изпратете продуктите до офис на куриер.(Ще ви кажем адреса по имейл). Можете да използвате всяка една куриерска фирма, молим да ни предоставите и номер на товарителница на support@ree.bg.

3.Когато получим продуктите, ще задействаме процеса по възстановяване на сумите, който ще отнеме около 14-20 работни дни.


Ако желаете да замените получените продукти, моля да изпратите оригиналните продукти до нашите офиси, за да Ви изпратим нови продукти във възможно най-кратък срок (Обикновено 15 работни дни след изпращанете биват доставени).


Забавяне или неполучаване на сума по възстановяване (в приложимите случаи)
Ако не сте получили сумата по възстановяването, потърсете съдействие от банката си. След това се свържете с издаделя на картата, тъй като е възможно да е необходимо време за постъпване на сумата по картата.

Ако сте изпълнили посочените по-горе стъпки и все още не сте си получили парите, моля свържете се с нас на : support@ree.bg

Връщане на продукти:

 

Ще заявим кутиер за наша сметка,САМО ако продуктът е повреден или дефектен,и установим това.

Сумата по Вашата поръчка ще бъде възстановена, освен сумата за доставка.

Връшането на поръчки, не се осъществява по пощата, ние не поемаме отговорност, при загуба на пратката.

Ако връщате поръчка на по-голяма стойност от 150 лв,Ви препоръчваме да използвате, проследяващ метод или застраховка на пратката.